24.2.08

Woah!

Hellova party!
Locatia a fost bine aleasa, pt ca a fost loc pentru toata lumea si nu s-a facut fum. Baile au fost probabil printre cele mai curate in comparatie cu alte locatii in care se tin partyuri (gen jegurile din fabrica; daca tot au renovat-o, macar sa fi pus niste usi mai putin transparente).
Iar muzica: @%$%&^&*(!!!
Got the chance to speak with x&trick and Droon and they are fuckin' nice guys. But i must say they are awesome on stage! Good music indeed!
Si dupa ca s-a dat Droon in spectacol, (inclusiv cu "shlagarul" Cripplefight) , a venit Christ.
I stood in the middle of the fuckin' room, eyes closed and i just listened. Couldn't move, but i was shaking from head to toe. Christ, you got yourself a new fan!
Am rezistat eroic pana pe la 5, in conditiile in care ieri am mers mii de km pe jos. Dar a meritat!
Good job BSG!

1 comment:

Anonymous said...

nu stiu de ce imi vin linkuri de la tine din blog in al meu, dar vad ca ai totusi unul care duce catre myspace-ul meu :))
anyway, glad you liked the party!
si am vazut ceva si cu psychosomatics word in profilul tau. interesant :)