26.2.08

Today iLike: picioare la metrou

De fapt, pasii pictati pe scarile rulante(*). Pe partea dreapta se sta, pe partea stanga se urca. It's easy!
Dar probabil multi cred ca desenele alea sunt de decor.
Bine, nu am pretentia ca atunci cand toata populatia Bucurestiului pleaca la munci si scoli sa se respecte indicatiile, dar sunt foarte uimita ca atunci cand e liber, se gasesc cativa mai rasariti care sa incurce "traficul".
Intr-o zi m-am suparat si am luat-o cu "pardon, pardon" de la baza scarilor pana sus. Nu ca m-as fi grabit, dar am vrut sa vad ce reactii au oamenii. Majoritatea s-au dat la o parte repede, dar am avut dificultati cu o domnisoara care s-a uitat foarte urat la mine, cand, dupa vreo trei "pardonuri", i-am zis ca se stationeaza pe partea dreapta. Am lasat-o in pace, dar sper ca a invatat!
Prin alte parti ale lumii se poate si sunt convinsa ca, la un moment dat, o sa invatam si noi.



(*)a se face abstractie de calitatea pozelor, sunt facute cu telefonul meu ultraperformant.

1 comment:

Anonymous said...

Uh, uh, uh! I like happy yellow feet too! :D